Velkommen til Kulturkritisk Forum Fora Hovedstadsområdet Frederiksberg/København

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    Pernille
    Keymaster

Jeg er 34 år, hjemmegående med min datter, som fylder 1 år i maj. Jeg synes det kunne være fedt med et netværk hvor man lige kan skrive – skal vi mødes på biblioteket/i Frb have mm om 1
    Time?

Jeg bor på Frb ved Fasanvej metro.

#441 Svar
    Birgitte
    Keymaster

Jeg bor ved Flintholm metro, er også hjemmegående og har en dreng der også er fra maj sidste år.
    Kunne også tænkte mig et netværk.
    Har ingen venner med børn og min mødregruppe gik i opløsning her i januar(men vi var aldrig tætte).
    Vi er dog lige i sommerhus i påsken, men så er vi klar! 🙂

#444 Svar
    Michelle
    Keymaster

Hejsa, jeg er også 34 år og har en søn på 1 år (om 1 1/2 uge 🙂 ) Vi bor på Østerbro og har forlænget barsel indtil slut august:) Vi er også interesserede i at mødes:)

#447 Svar
    Mette
    Keymaster

Jeg er 32 og har også et barn på 1 år. Vi bor i Vanløse og er også klar på at mødes efter påsken.

#449 Svar
    Stina
    Keymaster

Min søn Karlo på 9 mdr. og jeg vil også meget gerne mødes efter påske. Jeg hedder Stina, er 32 år og bor på Vesterbro.

#457 Svar
    Malou
    Keymaster

Jeg er 34 jeg har 2 drenge hjemme. En på 2 og en på 7 mdr. Vi bor i Tåstrup.

#459 Svar
    Sarah
    Keymaster

Jeg er 34 og har Leo på 1 år hjemme i Sydhavnen. Dog er det min mand som passer og jeg selv kun har fri om onsdagen pt. Det er jeg dog ved at ændre på og vil meget gerne mødes med jer når det er muligt:)

#477 Svar
    Stina
    Keymaster

Hvordan gør vi rent praktisk? Skal vi oprette en gruppe et sted eller skal vi aftale herinde? 🙂

#483 Svar
    Michelle
    Keymaster

Ja, Stina, måske ville det være en ide med en Fb side? Og så kunne man tilmelde sig den..? 🤷🏻‍♀️

#485 Svar
    Stina
    Keymaster

Jeg har netop oprettet gruppen “Kulturkritisk Forum (Frb./Vesterbro)” på facebook. Kan I finde den? 🙂

#723 Svar
    Christina
    Keymaster

Hej 🙂
    Jeg er 30, mor til tre hvoraf jeg skal hjemmepasse Vilmer fra oktober 2018 frem til oktober 2020. Søger nogen at lave en legestue med.

#748 Svar
    Stina
    Keymaster

Hvis der er nogen der har lyst, så er vi en lille håndfuld der mødes i Søndermarken på onsdag 🙂

#767 Svar
    Josephine
    Keymaster

Jeg kan ikke finde Facebook-gruppen, men vil meget gerne deltage i den. Kan een sætte et link ind her?👌🏻😀

#785 Svar
    Josephinemilie
    Keymaster

Hejsa
    Jeg bor godt nok i Hedehusene, men kommer fra frb og kan ikke rinde andre hjemmegående med 1-årige.
    Jeg har en datter, der lige er fyldt 1 år.
    Måjeg være med i jeres gruppe?

#884 Svar
    Sara
    Keymaster

Hej 🙂 er lige faldet over jeres samtale herinde. Jeg er på barsel med min søn, Johannes, på 6 måneder, og leder også efter nogen med små børn at mødes og gå ture med og den slags. Bor i Sydhavnen og er 30 år. Er i åbne for at få én mere ind? 🙂

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
Svar til: Frederiksberg/København
Dine informationer: