Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Ditte
    Keymaster

Hej
    Min familie og jeg bor i Faaborg på Sydfyn. Jeg hjemmepasser vores datter på 1,5 år. Jeg mangler ligesindede at dele hverdagen med og min datter vil elske at få flere søde legekammerater, der er hjemme i hverdagen.
    Jeg er selv 25 år, min kæreste og jeg har lige købt et mini-hus, som vi er i gang med at renovere.

Vi har bil og vi kører gerne efter e nye bekendtskaber.

#451 Svar
    Laura
    Keymaster

Hej Ditte. Jeg bor i Odense med min kæreste og datter på 1,5 år. Hun er i dagpleje, men vi går og overvejer at gøre tingene anderledes med næste barn en dag. Jeg er færdig som cand.mag her til juni, og derefter har jeg også en del tid, hvor vi meget gerne vil opsøge legeaftaler. De bedste hilsner.

#452 Svar
    Kristine
    Keymaster

Hej. Jeg bor også i Faaborg og vi har den første lille nye på vej. Vi kan derfor endnu ikke tilbyde legeaftaler, men søger også et fællesskab her på Fyn.
    Jeg arbejder indenfor social psykiatrien og er igang med at efteruddanne mig som psykoterapeut. Min kæreste arbejder som maskinmester og vi går meget op i børns vilkår, bæredygtighed og natur.
    Varm hilsen fra Kristine

#759 Svar
    Ditte
    Keymaster

Stort tillykke med det kommende familiemedlem.
    Jeg vil også rigtig gerne læse til psykoterapeut, når tiden er til det.

Hvis du har lyst, giver jeg gerne kaffe en dag. 🙂

#760 Svar
    Ditte
    Keymaster

Det lyder dejligt. Du må endelig sige til, hvis I har lyst til stable en lejeaftale på benene, når I får tid. Hvis du mangler sparring i forhold til at gøre tingene anderledes, deler vi gerne ud af erfaringer.

– Ditte

#772 Svar
    Stine
    Keymaster

Hej,

Jeg flyttede til faaborg området sidste sommer (Korinth), sammen med min kæreste. Vores søn er nu 7,5 måneder, så jo en del yngre. Men vi kunne sagtens være friske på kaffe- og legeaftaler, som kan udvide vores netværk – både store og små. Vi går i øjeblikket og grubler vældigt over, om og hvordan vi kan få det til at hænge sammen med at passe ham hjemme også efter han er fyldt 1 år.

De bedste hilsner
    Stine

#782 Svar
    Ditte
    Keymaster

Hej Stine
    Ej, hvor pudsigt. Jeg har boet i Korinth hele mit liv, indtil jeg flyttede hjemmefra.

Det lyder dejligt, med sådan en lille én. I mine øjne har de stadig glæde af hinanden, på trods af lidt aldersforskel. 🙂

Skriv gerne tilbage, så kan vi finde en dag til en kop kaffe.

– Ditte

#807 Svar
    Kristine
    Keymaster

Hej igen.
    Jeg vil meget gerne mødes til en kop kaffe!
    Ditte og Stine, måske vi kunne finde en dag samlet ?
    🌺 Kristine

#814 Svar
    Stine
    Keymaster

Hej Ditte og Kristine,

Vi er friske på legeaftaler og kaffedrikning. Det vil være hyggeligt.

Kh Stine

#816 Svar
    Kristine
    Keymaster

Skønt!
    Hvis I er på facebook, kan I evt skrive jeres hele navn her, så kan vi skrive på messenger?

#822 Svar
    Stine
    Keymaster

Jeps,
    Stine Lundsgaard
    Vi skrives ved der 😊

#824 Svar
    Ditte
    Keymaster

Hvor hyggeligt.

Ditte Berg Damgaard, er mit fulde navn. 😊

#830 Svar
    Kristine
    Keymaster

Stine jeg ved ikke helt om jeg finder frem til den rigtige på FB. Så du må meget gerne kontakte Ditte eller mig derinde 😉
    Kristine Amalie Wiinberg

#887 Svar
    Otilia
    Keymaster

Hej alle,
    Fandt lige denne tråd og synes det lyd meget hyggeligt 🙂. Jeg har en lille søn på 11 måneder som jeg og til deles min mand passer hjemme. Den lille og jeg vil gerne ud på legeaftaler og jeg savner også at møde flere ligesindede. Så hvis der er plads til flere, vil vi meget gerne lege og drikke kaffe 🙂. Vi bor i Odense SV. Mange hilsner, Otilia

#898 Svar
    Ditte
    Keymaster

Hej Otilia.

Du er velkommen til at joine os. Næste gang vi ses, er vi hos mig i Faaborg d. 20. august.
    Kan du ikke skrive dit navn, så vi kan tilføje dig til vores gruppesamtale? Såfremt du har lyst til at mødes med os. 😊

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
Svar til: Faaborg/Odense
Dine informationer: